kéményseprők

 2007.12.12. 23:47

Tisztelt APEH

 

 

Alulírott xxx xxxx, 6600 Szentes xxxx xxxx xxx-alatti lakos, panasszal fordulok önökhöz, az alábbi ügyben.:

 

2007.11.22-én, egy magát kéményellenőrnek bemutató illető jelent meg az ingatlanunk előtt, azzal a kéréssel, hogy meg szeretné nézni a kéményt. Ennek nem volt akadálya, ezért meg is mutattam neki, csinált egy gyors műszeres mérést, amiből gyanítottam, hogy ez az ellenőrzés. Az egész művelet tartott 2.5 percig. Ekkor arra szólított fel, hogy fizessek 1070 Ft-ot. Kicsit ezen meglepődtem, mert arról nem tájékoztatott, hogy most akkor milyen minőségben is akarja nézegetni a kéményt, de ha mér ennyi, nem kívántam vitázni rajta, viszont kértem egy számlát, hogy el tudjam számolni (erre elvben van módón). Azt mondta semmi akadálya, majd miután odaadtam neki a pénzt, azt mondta számla nincs csak nyugta, de ha ez gond rendezzem le a céggel. Fel is hívtam a Szentes Városi Szolgáltató Kft-t (6600 Szentes Vásárhelyi út 12.), ahonnan küldték az ellenőrt, és ígéretet is tettek a számla kiküldésére, ez azonban a mai napig nem történt meg. Kérem foganasítsanak intézkedést annak érdekében, hogy a kért számlát megkaphassam, illetőleg a számlaadási kötelezettségnek eleget tegyen a szolgáltató Kft a jövőben.

 

Köszönettel.:    

 

xxx xxxx

2007.12.11.

UPDATE1:
Már nem vagyok egyedül.:
http://homar.blog.hu/2007/12/12/egy_egesz_hazat_fenyegetnek_a_kemenysepr

A bejegyzés trackback címe:

https://szentes.blog.hu/api/trackback/id/tr30262274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása